Social Icons

wtorek, 17 lutego 2015

Kursik na scrapowy słonecznik 
Hej, nie wiem jak u wam ale u mnie powoli już widać nadchodzącą wiosnę, słoneczko ładnie świeci śnieg prawie całkiem stopniał a na podwórzu powoli czuć zmianę temperatury na cieplejszą. Z okazji tego, że wiosna powoli już się do nas zbliża postanowiłam, że z tej okazji zrobię coś iście wiosennego i tak powstał scrapowy słonecznik, który możemy przykleić do ściany lub wbić drucik i zrobić stojącego kwiatka w wazonie. Do wykonania słonecznika będziemy potrzebowali:
-Tekturek
-Kleju
-Nożyczek
-Papieru kolorowego kolor żółty pomarańczowy zielony
-pasków papieru kolor żółty ciemno pomarańczowy i czarny
-Igła do quillingu
Krok 1
Bierzemy po sześć pasków papieru i kleimy ze sobą naprzemiennie czyli żółty, pomarańczowy, czarny, żółty itd zwijamy i kleimy na końcu to będzie środek naszego kwiatka następnie z tego samego koloru ucinamy szersze paski i tniemy wzdłuż tak jak robiliśmy to przy stokrotce następnie sklejamy ze sobą te paski i doklejamy do wcześniej zrobionego środka aby powstało nam to co na zdjęciu.
Krok 2
Teraz robimy płatki, z pomarańczowego kolory wycinamy małe płatki moje mają około 3cm i doklejamy do środka następnie robimy płatki z żółtego koloru ważne jest aby każdy kolejny rząd płatków był o kilka centymetrów dłuższy od poprzedniego i też doklejamy do środka następnie robimy trzeci ostatni rząd największych płatków i doklejamy w ten sam sposób aby powstał nam kwiatek tak jak na zdjęciu poniżej.
Krok 3
Teraz zrobimy liście, czyli bierzemy zielony papier i wycinamy takie jakby łezki w trzech różnych wielkościach każdy o jakieś 1cm mniejszy od poprzedniego, następnie z tekturki wycinamy dwa małe kwadraty oraz kształt największego liścia, ważne jest aby tekturka była mniejsza od płatka. Kiedy już mamy wszystko wycięte przystępujemy do klejenia czyli bierzemy największy płatek przyklejamy do niego tekturkę i zaklejamy ją płatkiem o rozmiarze takim samym jak największy liść, następnie na środku poprzyklejamy kwadrat i przyklejamy do niego średni liść,później przyklejamy  kolejny kwadrat i doklejamy ostatni liść ja jeszcze do liścia dokleiłam ogonek ale on nie jest potrzebny (mam nadzieje, że zrozumieliście wszystko o co mi chodzi:)
Krok 4 
Teraz doklejamy liść do słonecznika, ja żeby było bardziej zielono dorobiłam jeszcze jeden płatek ale to już według własnego uznania i w ten sposób powstał nam bardzo wiosenny kwiatek oceńcie czy wam się podoba:) 

1 komentarz:

  1. witam :)
    śliczny ten słonecznik:)
    wpadłam z rewizytą by podziękować za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates