Social Icons

wtorek, 28 czerwca 2016

Papierowy koszyczek
Hej, powoli tworze nowe prace, ale z powodu braku czasu to tworzenie idzie na razie powoli ale mam nadzieję przyśpieszyć :) A dzisiaj mam dla Was kursik na koszyczek z wikliny papierowej. Ponieważ już kiedyś wspominałam, że nie umiem tworzyć takich pięknych rzeczy z papierowej wikliny jak Wy to ja poszłam trochę na łatwiznę i tak powstał mój koszyczek. Do jego wykonania będziemy potrzebowali:
-Kleju
-Kartek papieru
-Farby
-Pędzla
-Wykałaczki do szaszłyków

Krok 1 
Zwijamy około 20 rurek w zależności jaką chcemy wielkości mieć miseczkę. Następnie kleimy ze sobą wszystkie rurki tworząc kółko następnie delikatnie to kółko wypychamy i malujemy farbą ja wybrałam brązową. W ten szybki sposób mamy bardzo fajną i prostą miseczkę:)


9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i świetne wykonanie :)
    Koszyczek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle mnie zadziwiłaś pomysłowością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty, łatwy do zrobienia ale z super efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty sposób na szybki koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa taki koszyczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki koszyczek też wygląda ciekawie i można go szybciutko zrobić. Świetny pomysł! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na koszyczek i prosty kurs dla osób chcących dopiero zacząć przygodę z papierową wikliną :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates