wtorek, 14 lutego 2017

Decoupage wieszak
Hej, coraz więcej rzeczy w moim domu ozdobione jest techniką decoupage uwielbiam te metodę więc w każdym pomieszaniu w moim domu można znaleźć coś tak ozdobionego. Dzisiaj pokaże Wam kursik na wieszak decoupage. Do jego wykonania będziemy potrzebowali:
-Białej farby
-Kleju do decoupage
-Pędzla
-Serwetki
-Lakieru bezbarwnego
-Oraz drewnianego wieszaka.

Krok 1 
Bierzemy wieszak i malujemy go dwa razy na biało, następnie rozwarstwiamy serwetkę, ponieważ potrzebujemy tylko wierzchniej części z motywem. Wycinamy wybrane przez nas elementy serwetki i przyklejamy. A kiedy całość dobrze wyschnie dla utrwalenia warto przemalować wieszak lakierem bezbarwnym i gotowe:)

17 komentarze:

Agulek pisze...

Jakie piękne te wieszaki:) Aż się chce takie mieć w szafie:)

karolina pisze...

Bardzo ładne są takie wieszaki, aż miło otworzyć szafę:-)

SZYMKA pisze...

Piękny wieszak Kochana :*

mikaglo pisze...

Śliczności :) Świetna metoda na ozdobienie wieszaka :)

Adrianna Bartnik pisze...

śliczny wiosenny wieszak

... z minionej epoki pisze...

Ślicznie ozdobiłaś ten wieszak :)

szczęśliwy zakątek pisze...

Fajny taki wiosenny wieszaczek:)Bardzo mi się podobają nawet myślę, aby i u mnie w szafie takie zagościły:)Pozdrawiam cieplutko:)

aga-craft pisze...

Śliczny, mam podobny w szafie :)

Inka pisze...

Aż mi się zachciewa powrotu do decu :) ładny wiosenny wieszak, choć niłatwy to przedmiot do zdobienia :)
Bożenko a jak tam sprawa czeko? co tam w eterze? :)

Ann Goldwin pisze...

Dziękuję za wizytę i komentarz :) Pięknie przyozdobiłaś ten wieszak. Może też spróbuję? Nie wiem tylko, czy byłoby to trwałe... Chociaż,gdyby to potraktować tym lakierem jak mówisz... :) Pozdrawiam serdecznie!

kgosia pisze...

Witaj, miło mi, że zgłosiłaś się do zabawy "podaj dalej", proszę o maila z adresem (kgosia@vp.pl)

Agata Baran pisze...

Takie wieszaki sa urocze, spełniają swoja funkcje doskonale a do tego ozdabiają :)

Gosia-Stare Pianino pisze...

bardzo mi się podoba i jak tu nie kochać decoupage:)

Kasia Hajnas pisze...

Pięknie wygląda wieszak po liftingu:) i świetnie piszesz jak go przyozdobić:). W ogóle podoba mi się, że udzielasz bardzo dużo praktycznych wskazówek:). Dziękuję za udział w moim candy. Zapraszam wkrótce na wyniki i pozdrawiam serdecznie:).

kręciołki Weronki pisze...

Cudny. Od dawna marzyłam, żeby taki mieć. Teraz to już muszę sobie taki zrobić.

Katarzyna Ewa pisze...

Przepikeny ten wieszaczek. Dodalam twojego bloga do mojej zakladki 'my followers' :)

Magdalena Wędzik pisze...

Wspaniała praca!

Prześlij komentarz