Social Icons

wtorek, 15 sierpnia 2017

Kolorowy piasek

Hej, wakacje już prawie się zakończyły, dla wielu to będzie już koniec odpoczynku i leniuchowania ale żeby zachować wakacyjną atmosferę mam dla Was prosty pomysł na kolorowy piasek, który z pewnością przypomni wakacyjne podróże. Do jego wykonania będziemy potrzebowali:
-Piasku albo soli
-Tarki do warzyw
-Kolorowej kredy albo suchych pasteli
-Słoiczka albo innego pojemnika

Krok 1 
Bierzemy kredę i ścieramy ja na tarce dodajemy sól lub piasek i mieszamy a po kilku sekundach piasek zmieni kolor. Tak samo robimy aby uzyskać inne kolory, wsypujemy na przemiennie do słoiczka i nasza ozdoba jest gotowa. Na wierzch można jeszcze dodać jakieś ozdobne dodatki w moim przypadku była to muszelka. Pomysł prosty ale na pewno przypomni nam miło spędzony wakacyjny czas.






































Przy okazji chciałam Wam jeszcze pokazać jakiego mam gościa, który odwiedza mnie codziennie i to w dzień. Zaobserwowałam, że do miski z jedzeniem przychodzą tez inne jeże oraz kuny ale to w nocy a tylko ten jeden przyjaciel przychodzi do mnie w dzień :)


8 komentarzy:

  1. Nie sądziłam ze dodatek kredy pomoże zmienić kolor. Super pomysł aby zatrzymać ciut lata w słoiku. Piękny gość Cie odwiedza. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wakacyjne wspomnienia w słoiczku. Masz bardzo sympatycznego gościa, Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawostka z tą kredą :) Jeżyk swietny, koło mojej klatki też się taki czasem kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ozdoba.
    A jeżyk śliczny.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na ten kolorowy piasek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa praca i do tego doskonały motyw dekoracyjny. Z takich kolorowych piasków można usypać piękne pejzaże :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodki jeżuś:) dawno żadnego na zywo nie widziałam ... Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz słodkiego przyjaciela:)))cudny ten jeżyk:))

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates