Social Icons

środa, 4 października 2017

Jeżyk 

Hej, dzisiaj przypada światowy dzień zwierząt z tej okazji i moja praca musi być związana z tym tematem. Dlatego chciałam Wam pokazać pomysł na jeżyka ze styropianu. Do jego wykonania będziemy potrzebowali:
-Styropianowe jajo
-Nóż
-Farba czarna i brązowa
-Plastikowe oczka
-Koralik
-Wykałaczki

Krok 1
Bierzemy jajko i rozcinamy w połowie formujemy z niego kształt jeża i malujemy na czarno . Następnie wykałaczki tniemy na pół i wbijamy w korpus jeża, następnie malujemy je na brązowo. Na samym końcu przyklejamy oczka, nosek i gotowe:
A z okazji dnia zwierząt pochwale się jeszcze moją kocią gromadką:) Dla niektórych to szaleństwo mieć tyle kotów ale ja pp prostu mam dobre serce i chętnie przygarnę każde zwierzę :) 

13 komentarzy:

  1. Z kotami jest jak z chipsami - trudno poprzestać na jednym :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżyk piękny. Gromadka kotów niczego sobie. Ja mam tylko jedną kotkę. Chętnie przygarnęłabym jeszcze ale nie mam na to warunków. A w ogrodzie rodziców zamieszkała wiewiórka. Piękna i zwinna. Podjada nam orzechy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha to porównanie z chipsami mi sie podoba!!!:) a jeżyk uroczy

    OdpowiedzUsuń
  4. What a great hedgehog, Bozena!!! I love it!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyk słodziak :) też mam kota- mówi sie , że jak chcesz zająć nalepsze miejsce w domu, to najpierw musisz z niego zdjąć kota. Mój zawsze na fotelu się rozkłada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam kota, nie licząc tych które w ogrodzie czują się jak u siebie :)
    Kapitalny jest ten jeżyk Bożenko, jesteś bardzo pomysłowa.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten jeżyk - bardzo pomysłowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocia gromada cudowna :) doskonale cie rozumiem :) my mamy trzy ... bo mieszkamy póki co w bloku w małym mieszkanku... ale już zapowiedziałąm mężowi, ze jak się wybudujemy to bedziemy miec cały zwierzyniec :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko jak ja ci zazdroszczę tych kociaków. Ja niestety nie mogę mieć bo mam w domu alergików :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, jeżyk jest przeuroczy.
    Podziwiam kocią gromadkę, bardzo lubię koty.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest przeurocze mieć i pomagać, koty są przeurocze, lubię ich myślenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na jeżyka bardzo fajny - można zrobić z dzieciakami ;) Piękne kociaki! Głaskałabym ;)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates