Social Icons

wtorek, 3 lipca 2018

Zapraszam na wakacyjna wymiankę

Hej, wakacje nie zaczęły się zbytnio pogodnie za oknem deszcz i zimno i patrząc po pogodzie nie wiadomo czy to wakacje czy już jesień. Dlatego na przywołanie pięknego lata zapraszam na wakacyjną wymiankę zapisy do 26 lipca. Wysyłka do 15 sierpnia i proszę aby przesyłki wysyłać listem poleconym dla pewności dotarcia :)

 W paczuszce ma się znaleźć:
-Coś wakacyjnego np. Notes, szkatułka, biżuteria wszystko co kojarzy się z wakacjami lub jego barwami.
-Karteczka lub widokówka
-Coś słodkiego
-No i oczywiście przydasie

Więc znajdą się jacyś chętni na wspólne przywołanie słonecznego lata ? :)

1.Bożena G- ja
2.Agata Fleszar
3.Agnieszka
4.kgosia
5.Justiti
6.au-une
7.szczęśliwy zakątek
8.Anna Maria

9 komentarzy:

  1. Bożenko ja chetna na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Ja również jestem chętna na wymiankę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z radością dołączę do zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zabawa. Bardzo chętnie bym dołączyła, jednak brakuje mi czasu na tworzenie nowych rzeczy. Z ciekawością zajrzę, jak się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates