Social Icons

piątek, 18 stycznia 2019

Wymianka z Anią oraz podaj dalej

Hej, jeszcze w tamtym roku widziałam na blogu Ani koszyczki z papierowej wikliny, bardzo mi się spodobały wiec umówiliśmy się na wymiankę. A jako, że u Ani byłam też zapisana na podaj dalej to prócz koszyczka przyleciała także paczka z zabawy:) Oto co Ani przysłała mi :
 A oto co wysłałam ja:

A jako, że oprócz wymianki była też podaj dalej to teraz ja zapraszam dwie chętne osóbki, które w ciągu roku otrzymają ode mnie upominek. Proszę o zgłaszanie się osób z Polski lub z polskim adresem :)

15 komentarzy:

  1. Ślicznie się wymieniłyście, bardzo chętnie zapisze się na zabawę u ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się obdarowałyście.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty zrobiłyście! Koszyczek rewelacyjny, też mi się podoba 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że wymianka się udała,piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo obdarowałyście się obie:) Bardzo przyjemnie dawać i otrzymywać upominki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać, wymianka udała się wspaniale. Uwielbam takie zabawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka, fużo tych skarbów z wymianki, bogate paczuszki i śliczne wszystko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates