Social Icons

wtorek, 26 lutego 2019

Pszczeli obraz

Hej, przeglądając Wasze blogi natrafiłam na zabawę organizowaną u Weroniki, jest to wyzwanie cykliczne i  temat na ten miesiąc to ''Na szlaku wina i miodu''. Ja przygotowałam obrazek z pszczołami. Do jego wykonania będziemy potrzebowali:
-Kawałka cienkiej deski lub sztywnego kartonu
-Pasków quillingu kolor żółty
-Czarnego i złotego mazaka do perełek
-Żółtej farby
-Kwiatków oraz brokatu
-Brązowego papieru
-Nożyczek
-Kleju
-Sztywnej folii


Krok 1 

Bierzemy deskę i malujemy na żółto, kiedy dobrze wyschnie rysujemy mazakiem do perełek kształt plastra miodu. Kiedy obrazek schnie robimy pszczoły, czyli bierzemy cztery paski żółtego papieru i zwijamy następnie delikatnie wypuklamy. Na jedną pszczołę potrzebujemy dwóch takich części które ze sobą sklejamy następnie czarnym mazakiem rysujemy paski na pszczole i dorabiamy czółka.
Na sztywnej foli rysujemy kształt skrzydełek i przyklejamy, ja zrobiłam trzy takie pszczółki

Krok 2

. Kiedy obrazek dobrze wyschnie przyklejamy pszczółki oraz paski brązowego papieru jako ramkę. Następnie na ramce przyklejamy kwiatki a mazakiem do perełek rysujemy listki i posypujemy brokatem w ten sposób nasz obrazek jest gotowy :)  

Banerek zabawy 

14 komentarzy:

  1. Ale śliczny obrazek Bożenko! Jak nie przepadam za pszczołami, tak te są urocze (i nie groźne). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Bożenko!, jak nie wiele trzeba by stworzyć taki oryginalny obrazek z pszczółkami. Ogólnie nie jestem ich fanką ale miodku już tak :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny obrazek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko cudny ten obrazek. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wyzwanie i świetny obrazek powstał na niego!
    Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu. Śliczny obrazek, jejku te pszczółki to z papieru, ale maleństwa niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obrazek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy i bardzo pomysłowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrazek, bardzo oryginalny :) pszczółki są urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest coś wspaniałego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates