Social Icons

piątek, 20 maja 2022

 Candy urodzinowe


Hej, czas pędzi dość szybko i zanim się człowiek obejrzy to już mamy połowę maja a ja sobie przypomniałam, że przecież nie ogłosiłam jeszcze mojej urodzinowej rozdawajki. Więc już spieszę z zaproszeniem na moje Candy urodzinowe:

Zasady:

-Zgłoś chęć uczestnictwa w candy w komentarzu do tego postu

-Można ale nie trzeba dodać banerka na swój blog i to tyle

 Nagrodą będzie niespodzianka ale na pewno będzie to coś do scrapbookingu, do decoupage oraz moja ręcznie robiona rzecz:) Serdecznie zapraszam do zabawy

(zdjęcie z internatu)


12 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnego roczku w blogosferze 🙂Działaj dalej, a my będziemy podziwiać. Pozdrawiam serdecznie i zgłaszam się do zabawy 😘p.s. ja też muszę pomyśleć o zabawie bo zbliża się rocznica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze. Niech zdrowie dopisuje, na blogu przybywa obserwatorów, a prace same się robią. Pozdrawiam serdecznie i zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych dobrych pomysłów do tworzenia prac życzę i zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego Bożenko, spełnienia marzeń oraz coraz większej liczby aktywnych obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko gratuluję kolejnej rocznicy w blogosferze. Życzę zdrowia i czasu oraz weny do tworzenia :)
    Zgłaszam się do zabawy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Bożenko :) nieustającej weny twórczej i wielu, wielu wygranych konkursów :) staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę kolejnych owocnych i doborowym (naszym) towarzystwie;) dawno nie brałam udziału w candy, więc z chęcią stanę w kolejce;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najszczersze gratulacje !!! Dużo natchnienia na kolejne twórcze lata:)
    I staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy i życzę Ci wielu kolejnych. Ustawiam się w kolejce.
    A skoro urodzinowe, to najlepsze życzenia 🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ចាក់បាល់

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdążyłam w ostatniej chwili. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates