Social Icons

czwartek, 3 listopada 2022

 Jesień

Jak tylko zobaczyłam na jednym blogu, że jest jesienna zabawa foto gra to pomyślałam sobie, że to coś dla mnie. Ponieważ bardzo lubię spacery po lesie można się wyciszyć i zrelaksować a i liście przyjemnie szeleszczą pod stopami a jako, że do lasu mam blisko to takie spacery staram się wykonywać najczęściej jak tylko mogę przy okazji fotografując dary jesieni. I tydzien lub dwa temu spacerując po lesie natrafiłam na piękną rodzinkę muchomorów, którym musiałam zrobić zdjęcie i właśnie to zgłaszam na wyzwanie na blogu:  Art Piaskownica



3 komentarze:

  1. Bożenko super fotka i życzę powodzenie w zabawie!!!
    Szkoda że ja nie mam tak blisko lasu, bo bym w nim chyba była codziennie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muchomorki obrodziły w tym roku. Twoje zdjęcie pięknie ukazuje ich nietuzinkową urodę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates