Social Icons

poniedziałek, 20 marca 2023

Pierwsza wiosenna kartka 

Hej, witam Was w piękny wiosenny poniedziałek. Wiosna rozkręca nam się na całego co mnie bardzo cieszy bo jak tylko mogę to spędzam czas w ogrodzie na wiosennych porządkach. Chciałam Wam pokazać prosta kartkę zrobiona tak przy niedzielnej kawusi a przed spacerkiem. Kartka w stylu clean and simple to jedna z moich pierwszych kartek w tym stylu ale muszę powiedzieć, że podoba mi się takie proste tworzenie. Kiedy ją skończyłam znalazłam, że na blogu Zielone koty trwa wyzwanie z papierem craft wiec skoro pasuje to posyłam tam moja kartkę :) 


8 komentarzy:

  1. bardzo ładna, życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kartka, Papier craft bardzo lubię !! Grafika na tej kartce też jest typowo wiosenna!! Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w zabawie :) piekna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza wiosenna kartka. Powodzenia w zabawie.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka . Kwiatuszki wiosenne w sam raz na kartkę okazjonalną. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates