Social Icons

środa, 20 grudnia 2023

 Kartka z gwiazdką i życzenia 

Hej, do prezentu gwiazdkowego brakowało mi jednej kartki chciałam ją zrobić w miarę szybko i trochę w zimowym stylu czy kolorach. W oko wpadłam mi mapka z bloga diy. Bardzo mi się spodobała i za chwile kartka była gotowa, ponieważ korzystałam z mapki to stwierdziłam, że zgłoszę ją na wyzwanie DIYZTS

 


A z okazji nadchodzących Świat Bożego Narodzenia składam Wam serdeczne życzenia zdrowia, spokoju i dużo miłości a w nowym roku samych dobrym dni :-)  

6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest boska, lubię takie , ale wykrojników Świątecznych takich nie mam niestety. Fajna ta choinka na gwieździe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu z mapką. DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka. Świetnie się wszystko komponuje. Dziekujemy za udział w zabawie DIY MAPKI. POZDRAWIAM SERDECZNIE Majalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona kolorystyka świąteczna! Urocza kartka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka w zimowych kolorach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates