Social Icons

piątek, 7 czerwca 2024

 Szkatułka z wiankiem


Hej, jak zobaczyłam tą kolekcje to od razu wiedziałam, że muszę ją kupić bo te wszystkie kolorowe wianki przypomniały mi czasu kiedy to się chodziło po łąkach w poszukiwaniu kwiatów głownie mleczy a potem gdzieś w cieniu siadało się i w pełnym skupieniu pletło wianki. Przy okazji wyzwanie na blogu idealnie się wpisało w te wspominki i nowe papiery dlatego powstała szkatułka z wiankiem, która zgłaszam na wyzwanie do Klub Twórczych Mam 









5 komentarzy:

  1. Przepiękna! Wieczko cudownie ozdobiłaś.
    Serdecznie pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, wygląda uroczo i letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna praca. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM - Wiosenny Wianek. Pozdrawiam serdecznie DT KTM - Majalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna szkatułka, ten wianuszek jest cudny !!!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu !
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna szkatułka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates