Social Icons

wtorek, 25 sierpnia 2015

Moja metryczka
Hej, na wielu blogach widziałam ,że macie już swoją metryczkę to bardzo przydatna rzecz zwłaszcza jak się bierze udział w wymiankach czy innych tego typu zabawach. Więc postanowiłam, że i ja zrobię swoją metryczkę.
1. Nick/imię
Bożena
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszystkie techniki dlatego ucieszyłabym się z każdej robótki
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Raczej nie ma takiej techniki abym była w niej najlepsza. Staram się wykorzystywać różne techniki a nie dążyć do perfekcji tylko w jednej
4. Trzy ulubione kolory to…..
Zielony, różowy i niebieski
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Raczej nie ma takich kolorów,których nie lubię. Mniej czy bardziej ale każdy kolor ma swój urok
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Uwielbiam wszelkiego rodzaju przydasie
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Tak noszę biżuterię, głównie kolczyki
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Chyba przede wszystkim  kwiaty: doniczkowe czy na ubraniach, wszędzie ich pełno.
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
 Z herbaty to głównie owocowa a z kaw to tylko cappuccino
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Uwielbiam wszelkiego rodzaju łakocie ale najbardziej to białą czekoladę i cukierki o smaku kawy
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Czytam bardzo mało z powodu braku czasu, głównie to książki przygodowe i fantasy no i oczywiście  książki o robótkach
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Uwielbiam perfumy
13. Chciałam jeszcze dodać....
Dzięki takim zabawą poznaję osoby o podobnych zainteresowaniach co ja
14. Urodziny i imieniny
Urodziny mam 19 listopada a imieniny 13 marca

2 komentarze:

 
 
Blogger Templates