Social Icons

wtorek, 23 stycznia 2024

Zimowa szkatułka 


Hej, zima w moich rejonach zadomowiła się na dobre. Wokoło ciagle dużo białego puchu a jeszcze wczoraj w nocy dosypało jeszcze więcej. Stwierdziłam, że skoro za oknami ciagle biało to i ja zrobię prace całą na biało. Padło na szkatułkę która będzie jak znalazł na kolejne święta na jakiś drobny prezent:-) Szkatułka jest biała a w środku shaker do którego dałam różnych błyszczących elementów :-) prace zgłaszam do Klub Twórczych Mam 

 oraz do zabawy na blogu: Diytozts

7 komentarzy:

  1. Śliczna, zimowa szkatułka. Idealna dla Królowej śniegu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza szkatułka. Z pewnością przyszła właścicielka będzie zadowolona. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT DIY Rękodzieło Margo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna szkatułka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale piękna! Prezentuje się wspaniale. Dziekuje za udziałw wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szkatułka z shakerem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates