Social Icons

sobota, 17 lutego 2024

Tutorial dla Diy 

Hej, ostatnio miałam możliwość być gościnną projektantką dla bloga Diytozts. Moją inspiracją był prosty tutorial na kolczyki a ponieważ na blogu już został zaprezentowany ten post dlatego mogę go pokazać i u mnie :)
potrzebne materiały :
- koraliki
- szczypce
- bigle
- szpilki haczyki
- przekładki w kształcie kwiatków
- kołeczka montażowe
 

Krok 1

Bierzemy szpilki i nakładamy najpierw przekładkę, na to koralik i znowu przekładkę a na drewniane koraliki w kształcie kwiatków dajemy kółeczka montażowe.


Krok 2

Obcianamy nadmiar szpilki i robimy na końcu oczko  


Krok 3

 Bierzemy koraliki w kształcie kwiatka i łączymy go do wielkiego okrągłego koralika za pomocą kółeczka montażowego, które wcześniej nałożyliśmy. Następnie w ten sam sposób duży koralik łączymy z małym i na końcu doczepiamy bigle i nasze kolczyki są gotowe :)


5 komentarzy:

  1. Fajne te kolczyki, gratuluję gościnnych występów na blogu DIY też je skomentowałam. Niestety nie dla mnie, bo nie noszę biżuterii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki są bardzo ładne, gratuluję gościnnych występów

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, prosty kursik i bardzo ładne kolczyki wyszły! Lubie take długie kolczyki.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates