Social Icons

piątek, 23 lutego 2024




 Serduszko na słodycze


Hej, lubię przerabiać różne przedmioty nie tylko na coś nowego ale tez juz gotowe po prostu upiększyć, żeby nadać in nowy mam nadzieje lepszy wygląd. Właśnie dzisiaj prezentuje Wam pudełeczko na czekoladki jakiś czas temu ozdabiałam jego wiekszą formę a dzisiaj to malutkie. Zastanawiałam się co na nim umieścić ponieważ pudełeczko jest nie wielkich rozmiarów i nie jest tak łatwo go ozdobić dlatego postawiałam na prostotę i tak się prezentuje w nowym wydaniu :)



5 komentarzy:

  1. Też miałam kiedyś takie pudełeczko w kształcie serca, ale nie wpadłam na to że można je ozdobić. Fajnie Ci to wyszło !! tylko pytanie co z nim potem zrobisz??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszło Bożenko. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko wygląda uroczo!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby komentarz siedział w spamie, bo jestem przekonana, że pisałam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates