Social Icons

czwartek, 17 września 2020

Karteczka letnia łąka

  Hej, coś ciężko ogarnąć mi nowego bloggera przyzwyczaiłam się do poprzedniej wersji, która bardzo lubiłam i ta wydaje mi się troszkę skomplikowana. No ale wiadomo kilka postów i już będę wiedziała gdzie co jest. A jako, ze jeszcze mamy kalendarzowe lato to dzisiaj karteczka prosta ale bardzo kolorowa. Kwiaty wycięte z arkusza z dodatkami i podklejone na kosteczkach 3d dzięki temu uzyskałam fajny efekt przestrzenności. Lubię takie karteczki bo wystarczy parę elementów a efekt moim zdaniem ładny i ciekawy :)


5 komentarzy:

  1. Masz rację, że karteczka dzięki przestrzenności nie potrzebuje zbyt wielu elementów, żeby przykuć wzrok. Idealne zestawienie kwiatków :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ukwiecona karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka Prima sort! Śliczna letnia o wesoła 😊🌹
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyśmienita kartka śliczna kompozycja

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates