Social Icons

środa, 30 września 2020

 Wyzwanie z kropkami

Hej, na koniec miesiące zdarzyłam jeszcze zrobić prace na comiesięczną zabawę u Anii. W tym miesiącu kości wylosowały mi, ze na mojej pracy mają się znaleźć kropki tak więc stworzyłam jesienną pracę. jeszcze kursik jak powstała:

Całość pomalowałam na biało, następnie nałożyłam jeden kolor a kiedy wysechł drugim kolorem namalowałam kreski tworząc kratkę. Na środku kwadrat zamalowałam na biało pasujący do mojego obrazka z serwetki, który przykleiłam za pomocą kleju do decoupage. Następnie dodałam rożnego rodzaju ozdoby, klejone klejem na gorąco a na złączeniu kratki zrobiłam kropki.




6 komentarzy:

  1. Prześliczna praca, taka choćby starodawna, bardzo mi się spodobała. Wszystko w tej kartce jest piękne, małe dzieło sztuki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka Bożenko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory dobrałaś. Śliczna ta oprawa dla wiewórki.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates