Social Icons

poniedziałek, 7 września 2020

Wyniki urodzinowego candy

Hej, już tydzień września za nami więc pora ogłosić wyniki candy. Na początku chciałam bardzo Wam podziękować za kolejny rok który z spędziłam z Wami w tym naszym blogowym świecie. Za każdy komentarz za każde słowo, które bardzo dodaje mi otuchy za każdą obserwację bardzo dziękuję :)

A teraz wyniki do zabawy zgłosiło się 17 osób za co dziękuję.  Jak zawsze trudno jest wybrać osobę do której ma polecieć upominek dlatego skorzystałam z generatora liczb. I tak nagrodę główna dostaję :


Pod numerem 6 kryje się:małe-niespodzianki

A nagroda pocieszenia wędruje do :


Pod 11 jest: Sylwia

Serdecznie gratuluję wygranym i proszę na mojego maila wysłać dane do wysyłki a pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie :)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje dziewczyny :)
    A Tobie Bożenko dziękuję za candy. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęście było o krok :) Gratuluję dziewczyny!
    Dziękuję za sympatyczną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęście było o krok :) Gratuluję dziewczyny!
    Dziękuję za sympatyczną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn :) A Tobie miłego dalszego tworzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, wygrana zawsze daje mnóstwo radości :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo to niespodzianka:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje.:) Bożenko dziękuję, że jesteś i przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates