Social Icons

wtorek, 4 sierpnia 2015

 Liebster Blog Award

Hej, niedawno zostałam wyróżniona na blogu http://basiapawlak.blogspot.com/. Zabawa polega na tym by odpowiedzieć na 10 pytań i wyróżnić 10 blogów dlatego zgodnie z zasadami teraz moja kolej:)

1.Dlaczego powstał Twój blog?
Od dawna oglądałam Wasze blogi i podziwiałam jakie jesteście uzdolnione, dlatego postanowiłam, że i ja pokaże co tworzę.

2.Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
Jak najbardziej spełnił.

3.Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Wolę kiedy wszystko jest przejrzyste i czytelne ale to już kwestia gustu.

4.Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?Nigdy nie dostałam negatywnych komentarzy, za co Wam bardzo dziękuję. ale gdybym takie dostała to na pewno zastanowiłabym się nad swoim blogiem.

5.Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
Nigdy nie dostałam hejtów, ale pewnie zareagowałabym śmiechem lub irytacją.

6.Czy przeglądasz statystyki w bloggerze? 
Tak, lubię wiedzieć kto do mnie zagląda.

7.Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Tak, na pewno.

8.Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?Ma bardzo wielkie znaczenie cieszę się,że ktoś postanowił mnie wyróżnić
.
9.Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
Zależy o jakiej tematyce jest blog bo jeśli fotograficzny to według mnie nie ma konieczności dodawać opisu ale jeśli o robótkach to warto napisać chodź kilka słów.

10.Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
Tak, dzięki temu poznałam wiele fajnych osób.

Blogi, które wyróżniam:
Zanim wyróżnię te blogi chciałam serdecznie podziękować moim obserwatorom, że do mnie zaglądają i tak miło komentują.
A oto 10 blogów:
Pytania te same

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację:) jak tylko znajdę chwilkę odp na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Zupełnie nie spodziewałam się czegoś takiego. Było mi bardo miło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie jest to moja pierwsza taka zabawa już spieszę z odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates