Social Icons

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Kolejne podaj dalej
W tamtym roku zapisałam się na cztery podaj dalej i teraz paczuszki do mnie przychodzą dlatego zapraszam na kolejne podaj dalej:
 Oto co ja dostałam:



Dlatego zgodnie z regulaminem teraz ja ogłaszam taką zabawę u siebie a oto zasady:

 Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie zapisują się pod tym postem, ja w ciągu roku mam czas aby przygotować dla Was upominek i kiedy przesyłki dotrą do adresatów wtedy oni maja rok na ogłoszenie takiej zabawy u siebie. Jeśli wszystko już jasne w takim razie zapraszam do zabawy:)

6 komentarzy:

  1. Śliczności dostałaś:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Fajne prezenty , szczególnie wpadły mi w oko serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny prezencik Bożenko dostałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę powodzenia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z przyjemnością przyłączę się do zabawy. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates