Social Icons

niedziela, 3 czerwca 2018

Studnia doniczka 

Hej, witam Was w bardzo cieplutki dzień pogoda za oknem prawdziwie wakacyjna a ja przychodzę z nowym kursem. Dzisiaj pokaże Wam jak zrobić studnie doniczkę. Do jej wykonania bedziemy potrzebowali:
-Patyczków po lodach
-Pedzla
-Kleju
-Pudełeczko po jogurcie
-Farby
-Tektóry

Krok 1 
Bierzemy patyczki po lodach i przyklejamy do pudełeczka, następnie kawałek tektury zginamy na pół i przyklejamy do niej patyczki to będzie dach. Potem przyklejamy do pudełka dwa patyczki i do tego dach, żeby się dobrze przykleiło możemy pomóc sobie spinaczami do bielizny i dopóki klej nie zwiąże spinaczami spinamy patyczki do pudełka.

Krok 2
Na samym końcu kiedy dobrze wyschnie całość malujemy na wybrany kolor i gotowe. Mam nadzieję ze wszytko dobrze wytłumaczyłam i dalej zapraszam na moje candy :)

15 komentarzy:

  1. Wspaniale wyglada z tymi kwiatami, bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wymyśliłaś. Kursik przystępnie podany aż kusi żeby podobną prace zrobić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity pomysł Bożenko, zapisałam sobie link, bo na razie nie mam patyczków, ale może kiedyś skorzystam. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł jak tylko znajdę do kupienia patyczki do lodów, to zabieram się za studnię :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na coś ciekawego i niebanalnego:)Super:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie patyczków,a ozdoba piękna i na czasie😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega Inspiracja. Dziekuje. Moc pozdrowień!
    Zapraszam na me Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, piękna studniowa doniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna studzienka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza studzienka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł :) podkradnę go :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates