Social Icons

poniedziałek, 16 września 2019

Korkowy grzybek

Hej, połowa września minęła wiec jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. A  to najwyższa pora, żeby porobić jakieś jesienne prace ale czasami jest tak, ze mam w głowie rożne pomysły ale brakuje mi danych elementów, żeby praca nabrała kształtów i własnie z tej potrzeby mój dzisiejszy post. Bo cóż jest bardziej jesienne niż spacery po lesie w poszukiwaniu grzybów.
Do wykonania grzybka będziemy potrzebowali:
-Nożyka
-Korka od wina
-Pędzla
-Farbek

Krok 1 

Bierzemy korek i delikatnie za pomocą nożyka wycinamy kształt nóżki i kapelusza, jeśli coś krzywo wytniemy możemy nadać kształt delikatnie ścierając papierem ściernym. Kiedy nasz korek będzie przypominał grzyba malujemy na brązowo. w moim przypadku zrobiłam sobie prawdziwka więc kapelusz jest ciemno brązowy a nóżka ma jasny brązowy kolor. I tak w szybki sposób mamy grzybki do jesiennych prac lub jako osobna dekoracja :)

Przy okazji chciałam Wam pokazać mój najnowszy zakup, co prawda nigdy nie robiłam zdjęć z moich zakupów ale tym razem zrobię wyjątek :) Ostatnio byłam w nowo otwartej kwiaciarni i mój wzrok przykuł piękny domek na kwiaty a jako, ze miałam zamiar kupić sobie wrzosy to stwierdziłam, że taki domek będzie idealną doniczką :)

10 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym grzybkiem :)
    Domek pierwsza klasa! Będziesz go jakoś ozdabiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszce sama nie wiem, na razie podoba mi się w takim surowym stanie więc na ten sezon pewnie tak zostanie:-)

      Usuń
  2. ale świetny pomysł, w życiu bym nie wpadła na użycie korka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny pomysł, wygląda jak żywo wyjęty z lasu ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega świetny i kreatywny pomysł na korek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i z grzybkiem i domkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy grzybek i bardzo podoba mi się domek z wrzosami! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jesienne dekoracje! Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. No i grzybek idealnie by tam pasował, w te wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates