Social Icons

czwartek, 28 listopada 2019

Leśna bombka

Hej, dzisiaj tak na szybko wpadam z pracą na wyzwanie na blogu Diytozts, na które przygotowałam medalion w leśnym klimacie. Do jego wykonania będziemy potrzebowali:
-Medalion akrylowy
-Styropian
-Pastę śniegową
-Zieloną masę
-Nożyczki
-Renifery ze sklejki
-Farbę brązową
-Pędzelek 
-Oraz wstążeczkę
-Gwiazdki z masy
Krok 1 

Bierzemy bombkę i wymierzamy od niej kawałek styropianu który będzie służył nam za podstawę. Ze wszystkich stron nakładamy na niego pastę śniegową może być kupna, ale ja zrobiłam ja samodzielnie. Kiedy podstawa dobrze wyschnie przyklejamy najlepiej za pomocą kleju na gorąco.

Krok 2

Następnie z zielonej masy formujemy kształt trapeza i wycinamy na dolnej części małe trójkąty, przygotowujemy kilka takich elementów każdy mniejszy od poprzedniego. Następnie sklejamy ze sobą tworząc choinkę, ja zrobiłam takie dwie i obsypałam je delikatnie śniegiem. Potem reniferki pomalowałam na brązowo a na obu połówkach bombki w kliku miejscach przykleiłam gwiazdki. Całość poskładałam, skleiłam bombkę a na jej łączenia przykleiłam wstążeczkę i gotowe. 



















Prace zgłaszam na wyzwanie na blogu Diytozts

19 komentarzy:

  1. Witaj, wpadam z rewizytą, i widzę tutorial pięknej bombki. Bardzo dziekuje na pewno kiedyś sie przyda bo nigdy wcześniej takiej nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bombka :)
    Musze zapisać sposób wykonania, pewnie przyjdzie czas, gdy z niego skorzystam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza dekoracja i bardzo fajna instrukcja - bardzo przydatna przy corocznym odświeżaniu choinkowych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza bombka:)Jelonek jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bombeczka :), dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu DIY!.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna, może uda mi się jeszcze w tym roku skorzystać z pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny jelonek :) a już mi się pisało "lejonek", chyba średnio się dzisiaj wyspałam :D pięknie prezentuje się koroneczka na boku

    OdpowiedzUsuń
  8. świetyn pomysł na świąteczną bombeczkę, trzymamy kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki widoczek w wersji 3d zamknięty w bombce to naprawdę prześliczna dekoracja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY i życzę powodzenia, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny pomysł:-)))) Czekam na więcej Twoich propozycji na świąteczne dekoracje:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała bombka! Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY. Pozdrawiam serdecznie, Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bombeczka z zimowym widoczkiem :)
    Fajny kursik ,pewnie kiedyś i ja taką bombę sobie sprawie.
    Pozdrawiam ciepło 😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super....można zachęcić dziec d0o takich prac pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne bombeczki, trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymamy kciuki za wygraną w wyzwaniu. Bombeczki ciekawe, dziękujemy za tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bombka,życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates