Social Icons

poniedziałek, 17 lutego 2020

Wyzwanie w KTM

Hej, dzisiaj karteczka trochę z recyklingu. Lubie dawać różnym rzeczą kolejne życie i dlatego własnie taka karteczka. Do jej wykonania będziemy potrzebowali:
-Kartki papieru
-Papieru do scrapa
-Kleju
-Nożyczek
-Serca z papieru
-Różyczek
-Półperełek

Krok 1

Bierzemy kartkę papieru lub gotową bazę i przyklejamy na niej papier do scrapbookingu. Następnie na środku przyklejamy serce i własnie to serce jest z recyklingu, ponieważ wycięłam je z opakowania po czekoladkach. Następnie wokół serca doklejamy półperełki robimy kompozycje z kwiatów i gotowe.

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam

(Zainspirowały mnie kolory tablicy oraz serce)


13 komentarzy:

  1. super, ja to chyba nie zdążę, chodzi mi szycie torebki po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza i romantyczna kartka Bożenko.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna, wspaniale dobrałaś wszystkie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl z tm wycietym sercem, karteczka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    At least 160,000 women and men are using a simple and secret "liquid hack" to lose 1-2lbs each and every night as they sleep.

    It is painless and works all the time.

    Here's how to do it yourself:

    1) Go get a drinking glass and fill it up with water half full

    2) And then use this crazy hack

    and be 1-2lbs lighter as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko piękny recykling.
    Idelne połączenie.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka :). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates