Social Icons

środa, 17 czerwca 2020

Męski exploding box

Hej witajcie za parę dni dzień Ojca a ja przychodzę do Was z exploding boxem, który robiłam ponad tydzień niby forma pracy prosta ale w żaden sposób nie mogłam dopasować elementy tak aby mi się podobały ale w końcu po tygodniu pracy się udało i box o wymiarach 14cm n 14cm jest gotowy.




Exploding box jest w zrobiony tylko z kolekcji Altair Art Tears in Rain. Plus kilka dodatków zrobionych własnoręcznie lub z elementów do wycinania. Jak na razie Z Altair Art posiadam tylko ta kolekcje papierków ale myślę, ze box wyszedł fajnie. Zgłaszam go do zabawy na blogu Altair Art z okazji 7 urodzin.


Prace zgłaszam także na wyzwanie na blogu:od A do Zet




14 komentarzy:

  1. z męskimi kartkami wcale nie jest łatwo, a co dopiero z boxami. Ten wyszedł Ci super. Wszystko do siebie pasuje, flaszka w środku w punkt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja mam zawsze problem z męskimi kartkami, to trudne zadanie. Ale boxik jest ekstra, pomysłowy i bardzo męski. Wnętrze po prostu idealne.
    Uściski Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszedł! Warto było poświęcić na niego tyle czasu 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A Do Zet ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały i ogromnie pomysłowy box Bożenko!
    Jestem pewna ,że sprawi osobie obdarowanej ogromną radość.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu ! :)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł bardzo fajny box! Dziękuję że zgłosiłaś się do urodzinowego wyzwania Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy boxik. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet"

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca! Dziękuję że zgłosiłaś się do urodzinowego wyzwania Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i pomysłowy boksik, jest uroczy a razem z "załącznikiem" tworzy wspaniały prezent.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny box. Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art!

    OdpowiedzUsuń
  12. mrr, kuszący ;), dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates