Social Icons

wtorek, 15 grudnia 2020

Zimowa kartka

Hej, dzisiaj kartka, która została stworzona z powodu pewnego wyzwania na który miałam dwa pomysły i nie mogłam się zdecydować na jeden. Wiec stworzyłam dwie karteczki na  różne wyzwania .Pierwsza z nich to karteczka prawie cała w bieli jeszcze nigdy nie robiłam pracy, w której znajdowałoby się tylko tyle kolorów bo dosłownie dwa albo 3 i to bardzo podobne do siebie. Ale jestem zadowolona z efektu.


Prace posyłam na wyzwanie na blogu:Rapakivi

Z linii wybrałam wstążka, bombka, mikrokulki



Oraz na blogu: Scrapek.pl



18 komentarzy:

  1. Lubię biel na kartkach świątecznych :) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, jaśniutka karteczka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest, to wcale nie tak łatwo zrobić kartkę w jednym kolorze, tym bardziej podziwiam . Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiaty, ale to broktowe tło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że używając tak niewiele kolorów można uzyskać tak niesamowicie różnorodny efekt. Śliczna kartka.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka w zimowym klimacie. Świetne poisensje. Kartka na bogato:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super.Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko dla Ciebie i Twoich bliskich także wszelkiego dobra, spokoju, radosnych chwil i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok 2021.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, świetne ma kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza kartka. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Your first card design and color combination is very nice. thanks for sharing with us.

    Best Regards:

    Background Removal Service

    OdpowiedzUsuń
  13. A wonderful card in a winter atmosphere.
    clipping path service

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates