Social Icons

wtorek, 1 lutego 2022


 Karteczka 


Hej, początek lutego a ja już przychodzę do Was z karteczką nad która miałam trochę myślenia i kombinowania a to dlatego, że głównym zamiarem jej robienia było spróbowanie zrobić karteczki według palety. Długo siedziała i dobierałam kolory, żeby pasowały ale w końcu karteczka powstała i mam nadzieję ze pasuję do wyzwania na blogu Art Piaskownica


 A jako, że na pracy znalazła się koroneczka to zgłaszam ją również do Klubu Twórczych Mam


A oto moja karteczka :)



4 komentarze:

  1. Śliczna kartka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna 😍.
    Powodzenia w zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, a okienko aż prosi się o zdjęcie lub grafikę :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blog Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates