Social Icons

wtorek, 8 marca 2022

 Zielono mi


Hej, na wstępie chciałam życzyć wszystkim kobietą i tym małym i dużym w dniu Naszego święta dużo zdrówka, pomyślności i żeby każdy dzień był dla nas okazją do spełnienia siebie i swoich marzeń :)

A skoro mamy marzec to przychodzę do Was z kartką w zieleniach bo ten kolor najbardziej pasuje mi do marca kiedy przyroda budzi się do życia i daje nam nadzieje na lepsze jutro, nadzieję tak potrzebną w dzisiejszych czasach. Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Tekturkowo 



Użyta tekturka to: Tutaj link

A tak wygląda moja wiosenna marcowa kartka :)


8 komentarzy:

  1. Super kwiateczki dałaś na kartkę. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Bożenko. Niech każdy dzień będzie nadzieją na lepsze jutro. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wiosenna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie za życzenia które odwzajemniam :)
    Bożenko karteczka urocza i pozytywna, zielony kolor czyli wiosna i nadzieja. Podoba mi się!
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosenna karteczka. Dziękuję, że bawisz się z nami DT Tekturkowo-Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne kwiatki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo!❤️🌷

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates