Social Icons

czwartek, 12 stycznia 2023

Życzenia i kartka 

Hej, witajcie w nowym Roku jeszcze nie miała jak wcześniej  napisać tego postu ten czas jakoś tak szybko uciekł, że zanim się obejrzałam to już prawie połowa stycznia. Ale chociaż spóźnione to i tak przyjmijcie ode mnie szczere życzenia Noworoczne: 

Dużo pomysłów na Wasza twórczość, 
żeby każdy dzień był pełen radości i optymizmu 
A przede wszystkim dużo, dużo zdrowia i spokoju.

Jeszcze chciała się pochwalić jaką piękną kartkę odstałam od Kasi Leacathy. Kochana serdecznie Ci za nią dziękuję nie spodziewałam się w ogóle. Sprawiłaś, mi ogromny uśmiech na twarzy :)

4 komentarze:

  1. Przepiękna karta, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, i aby czas tak nie pędził, rzeczywiście już mamy 12.01 o.o, kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za życzenia noworoczne które w pełni odwzajemniam:)
    Karteczka bardzo urocza, a pamięć bezcenna!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za piękne życzenia. Również życzę Ci Bożenko wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że kartka dotarła. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates