Social Icons

wtorek, 11 listopada 2014

11 Listopada i kolejna quilling'owa praca.

Hej, dzisiaj jak zapewne doskonale wiecie obchodzimy jeden z ważniejszych dni dla naszego kraju mianowicie 11-listopada czyli odzyskanie przez Polskę Niepodległości. Nie będę się rozpisywać o tym święcie bo wszyscy doskonale o nim wiemy chciałam tylko poinformować aby wiedza Polaków na ten temat była ciągle żywa i żeby nikt nigdy nie zapomniał przez co musieli przejść ludzie żyjący w tamtych czasach aby nowe pokolenia mogła zaznać spokoju i żyć w wolnym kraju.


A teraz coś bardziej kolorowego mianowicie ostatnio zrobiłam bukiet kolorowych kwiatków w doniczce metodą quilling. Kwiaty zrobiłam z rożnych szerokości pasków aby obrazek nie był taki płaski. Doniczkę zrobiłam z brązowych wrzecionek tylko zamiast przyklejać je na płasko tak jak w przypadku niebiesko-żółtego kwiatka to przykleiłam na boku tworząc bardzo ciekawy efekt. A zresztą co się będę rozpisywać zobaczcie sami i oceńcie czy Wam się podoba:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates